SeaYah Startet 4.August.2008 Link til dette innlegget Startet 4.August.2008 Hei. Noen som vet om noen Windy Tornado båter i Østfold området, da gjerne i Fr.Stad distriktet? Skulle gjerne ha vært å kikka litt.... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 (redigert) Hei og velkommen til Baatplassen Jeg vet om flere Tornadoer - men jeg har vel ikke så veldig stor lyst til å fortelle hvor de ligger og hvem som eier ettersom disse båtene ikke er til salgs Ser du på finn ser du et par til salgs på Østlandet - en i Askim og en i Svelvik Redigert 4.August.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SeaYah Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Takk for det ! Har sett de to på Finn.no ja. Skal nok få tatt en titt på de. Hadde bare vært kjekt om det lå en i nærheten som en kunne ha tatt en titt på fra brygga, har ikke sett noen i de havnen vi har besøkt. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Du vet sikkert at det er to typer Tornadoer - den opprinnelige på 31' og den nye Grand Tornado på 32' som kom for kanskje 3 år siden. Selv synes jeg den nye er en betydelig forbedring, men den er sikkert også en god del dyrere. Har sett at noen slike er annonsert ila av de siste 2-3 mnd. En mulighet er også å ringe Aaby Marine i Asker - de har kanskje oversikt over noen som er til salgs. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
SeaYah Svart 8.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2008 Ja, vet at det er to typer, er intr. i de begge to. Takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.