hekta på båt Startet 4.August.2008 Link til dette innlegget Startet 4.August.2008 Jeg har en 50 hk Yamaha med autolube og powertrim ca 90 mod den har plutselig begynt å skyte når den ikke har motstand, med andre ord den vil ikke gå på tomgang Den gir altså fra seg en lyd som nesten høres ut som en mellomting mellom et skudd og en høy plystrelyd. hvis jeg setter den i gir med en gang den starter så går den uten et eneste feilslag helt til jeg setter den i fri igen, da er det et nytt smell/plystring og stopp, er det noen som har hatt dette problemet eller har hørt om andre med tilsvarende problem Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Sjekk pluggene, er en av de mye hvitere/renere enn de andre? Ellers, kan være noe krøll med stagene som regulerer gass/fortenning, og at det trengs en synkronisering her, mener at det også kan føre til slike symptomer Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
håpløs Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Er nok bunnkasse trykket ditt som lekker ut du hører. bytt øvre og nedre sim ring. sitter en under sving hjul og en under motoren ut mot drivaksel. Kjøper du komplett pakningsett fra sierra så skal disse følge med. Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.