sofa Startet 5.August.2008 Link til dette innlegget Startet 5.August.2008 (redigert) Hei Da jeg demonterte svingjulskåpa oppdaget jeg at demperplata med fjærene var dekket av rust. Holder det med dugelig med rustfjærner eller må jeg kjøpe ny ? Disse platene er jo ikke akkurat billige ,på nett i sverge har jeg sett dem for kr 2000. Redigert 5.August.2008 av sofa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Rust spiller egentlig ikke stor rolle her, det viktigste er at fjærene er hele og har skikkelig spenst slik at de ikke ligger løse og "rakler". Min hadde litt slappe fjærer da jeg hadde den ute, så jeg valgte å skifte til ny type med en slags gummidemper i stedet for fjærer. Men råbillig var den vel ikke nei... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sofa Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Hei slik jeg tolker deg index så kan jeg bruke rustløser og skrubb,så lenge fjærene er spenstige kan man utsette byttingen,ka vill skje vis dette ryker under bruk ,snakker vi om ett brutalt havari til tusenvis av kroner eller?? Vem selger slike plater m gummi demping ? Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 er det overflate rust ville jeg blåst en lang marsj i det.. betyr ingenting. men er det alvorlig gravrust , i plata ville jeg kikket etter en ny. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
index Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Vem selger slike plater m gummi demping ? Jeg kjøpte min fra Euro Marine i Stavanger. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.