Grunna Startet 9.April.2004 Link til dette innlegget Startet 9.April.2004 Fjernet det gamle bunnstoffet i høst for at den skulle stå å tørke frem til våren. Går nå over med slipemaskin før avfettning med aceton, og bare temperaturen kryper over 15 grader er det tid for å legge to-komponent epoxyprimer og bunnstoff. Jeg har enda ikke kjøpt primer, men valget står mellom Seajet117 og Jotun Antipest. Har blitt fortalt Seajet 117 er mer tykktflytende en andre produkter og at det derfor vil holde med 3 lag, og det ligger vel an til at jeg går for denne. Er det noen som har noen innspill før jeg tar den endelige avgjørelsen? Sitér dette innlegget Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
Roy Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Har du vurdert jotamastic ?, epoxy primer som blir brukt på større skip og offshore. Leveres i større fopakninger, er billigere og har akkurat de samme egenskapene som småboksene vi fritidsbåt eiere kjøper til blodpris ! Kjøpte selv hos en grossist som leverer til skipsindustrien, datablad finner du på nettsidene til jotun. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.