Djupevågen Startet 5.August.2008 Link til dette innlegget Startet 5.August.2008 Hei. Jeg kjørte propellen på et skjær forleden, og trengte selvsagt litt hjelp. Sendte ut mail, siden jeg var på ferie, og fikk svar fra noen. Men fra AB marineservice AS i Leangbukta fikk jeg en hyggelig telefon, og all mulig hjelp. Jeg trengte ny propell etter sammenstøtet, og valgte derfor naturligvis å reiste til AB marineservice for å kjøpe inn deler. Selv om jeg ankom butikken etter stengetid, ble jeg vinket inn. Og makan til service finner man ikke mange andre steder. Teknikker og salgspersonale støttet, informerte og hjalp inntil jeg var mer enn fornøyd. Nå er propell på plass, og båten på vannet igjen. Neste gang jeg trenger hjelp - vet jeg hvor jeg skal gå. AB marineservice AS. Anbefales til alle !!! Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 (redigert) steike . dette var mitt 2000 ende intetsigende innlegg :-) Redigert 5.August.2008 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Djupevågen Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 det er slik kundebehandling som fremmer langt kundeforhold. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Djupevågen Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Jepp ! Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Hyggelig historie, da er ikke alt like mørkt i båtbransjen. Du bør legge ditt innlegg her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.