knutsten Startet 30.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2004 Er det noen som kjenner til denne båt motor kombinasjon, er veldig intressert i å komme i kontakt med noen som kjenner til dette. Send meg gjerne en SMS (90650174) så kan jeg ringe opp! Eller kontakt meg på E- mail. Har ikke brukt forumet tidliger men kontakt meg gjerne gjennom forumet også. Mvh Knut. Sitér dette innlegget Link to post
knutsten Svart 9.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Jeg lurte på om det er noen som har vært borti denne kombinasjonen med båt motor. Ønsker kontakt med noen som vet noe om dette. Mvh Knut S Hansen. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 10.April.2004 Link til dette innlegget Svart 10.April.2004 Ser du har søkt etter info om BMW/Windy 8600 kombinasjon ganske lenge. Det er nok svært få, om noen slike båter. Såvidt jeg husker lurte du på om drevet var montert for høyt? Hvis jeg husker riktig så bør jo det være rimelig enkelt å finne ut av, uten å se andre like drev montert. Spørr heller om hvor langt under hekken kavitasjonsplanen på drevet bør stå på en slik båt... Bare et tips! Lykke til! Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Enjoy Svart 10.April.2004 Link til dette innlegget Svart 10.April.2004 Har samme motor og er kjempe fornøy. Hvis det er ettermontert en liten sort oljekjøler på SB side av motoren din, skulle alt være vell. Jeg måtte bytte koblingsplate mellom gir og motor da denne laget lyder (løse fjærer). Fikk plate med vulk, det var kraftige saker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.