Jump to content

Windy 8600 med BMW D636?????

knutsten

Recommended Posts

Er det noen som kjenner til denne båt motor kombinasjon, er veldig intressert i å komme i kontakt med noen som kjenner til dette. Send meg gjerne en SMS (90650174) så kan jeg ringe opp! Eller kontakt meg på E- mail. Har ikke brukt forumet tidliger men kontakt meg gjerne gjennom forumet også. Mvh Knut.

• 2 uker senere...

Ser du har søkt etter info om BMW/Windy 8600 kombinasjon ganske lenge. Det er nok svært få, om noen slike båter.

Såvidt jeg husker lurte du  på om drevet var montert for høyt? Hvis jeg husker riktig så bør jo det være rimelig enkelt å finne ut av, uten å se andre like drev montert. Spørr heller om hvor langt under hekken kavitasjonsplanen på drevet bør stå på en slik båt... Bare et tips! Lykke til!

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Har samme motor og er kjempe fornøy. Hvis det er ettermontert en liten sort oljekjøler på SB side av motoren din, skulle alt være vell.  Jeg måtte bytte koblingsplate mellom gir og motor da denne laget lyder (løse fjærer). Fikk plate med vulk, det var kraftige saker.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...