sofa Startet 6.August.2008 Link til dette innlegget Startet 6.August.2008 Hei Har fått svar på mine forespørsler om propeller til mine 2 stk 280dp med aq140a motorer. Saken er at det skulle aldri vært dp drev i denne motorkombinasjonen , så da blir det å skifte undervanshus til sp. Spørsmålet blir : ka slags utveksling skal jeg ha ?? og ka slags proppeller må jeg ha ?? Det blir 2 stk undervanshus dp med 2,3 - 1 utveksling til salgs snart. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Hei! på min Aq140 sitter det drev med 2,15-1 utveksling, propellen er 15*17. Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
pantzatt Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 (redigert) Har desverre ikke et klokt svar men følger opp denn tråden med omvendt spørsmål. Jeg har 280sp drev med 1,61:1 utveksling 16X13 propp, og lurer på å bytte til dp. Kan jeg benytte 2,15:1 utveksling på min AQAD40A montert i Colvic Craft 850??? Og vil jeg få noe utbytte av det? Jepp, er interessert i bytte mitt undervannshus i ditt Sofa..... Redigert 6.August.2008 av pantzatt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.