logos Startet 6.August.2008 Link til dette innlegget Startet 6.August.2008 Vurderer å få forlenget sprayhooden til min Dufour 40. Hvem kan utføre en slik jobb i Oslo-området? Noen som kan anbefale noen? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Fikk laget ny sprayhood av Alf Hansen, Osloavdelingen for et par år siden. De var på stedet og laget mal, tok mål osv og fornøyd med produktet både på pris og på kvalitet/tilpasning. http://www.alfhansen.no/ Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
logos Svart 6.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Alf Hansen sin Oslo-avdeling eksisterer dessverre ikke. Andre tips? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Alf Hansen sin Oslo-avdeling eksisterer dessverre ikke. Andre tips? Alf Hansen as O.H. Bangsvei 54-58 1363 Høvik Telefon 67 51 24 10 Telefax 67 51 24 11 E-post oslo@alfhansen.no Sitér dette innlegget Link to post
logos Svart 6.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Feil på nettsidene til Alf Hansen. Har forsøkt og kom til Trondheim. De beklaget. Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Jeg har ikke brukt de selv, så jeg har ingen anbefalinger, men det er et firma i Oslo som heter Salmaker Arild Broberg. De holder til oppe på Sandaker. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Hamish Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Jeg leverte inn sprayhood for fornyelse hos Blommenholm Kalesje, Geir Wee, Borgveien 6 , tlf 67 54 09 64 idag. Rundt 4000 for ny duk til en liten sprayhood. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 7.August.2008 Link til dette innlegget Svart 7.August.2008 Fikk laget en havnepresenning/"kalesje" til en stor åpen tresnekke for ca fem år siden hos Geir Wee. Dette etter anbefaling fra andre. Presenningen var helt grei den, men stengene/innfestning for dårlig og løsningen ikke den beste/mest fleksible. Oppfølgningen fra hans side (ettermarkedet) var heller ikke mye å skryte av så måtte faktisk fikse en del selv! Ble til slutt en stor skuffelse til tross for andres anbefalinger. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
logos Svart 10.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Noen andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
logos Svart 25.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2008 Her fremdeles ikke funnet noen. Er det noen som har andre forslag? Noen som har prøvd Rønsdal i Asker? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2008 Har ikke selv prøvd Rønsdal på denne type jobber, men firmaet er å anse som en seriøs aktør som har holdt på i mange mange år! De fokuserer vel så mye på ettermarkedet som på salg av båter, ikke så dumt i disse tider. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Hallaron Svart 25.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2008 Jeg har tanker om å få meg ny sprayhood og cockitkalesje til maxi'en. Men Alf Hansen er tydeligvis for stor for slike småjobber. Jeg prøvde å sende mail i fjor, uten resultat. i høst har jeg sendt mail to ganger og Fax en gang, bedt om pris / forslag. Ikke et ord til svar. Om det er slik de forholder seg til kundene sine velger jeg heller en lokal leverandør... merkelig at de kan forholde seg slik nå som markedet er blitt tøffere og kommer til å bli enda tøffere.. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
TellusTellus Svart 25.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2008 Skal du ha sprayhood til MAxi så tar du kontakt med Thomas på www.garbo.us. Han holder til i Sverige og har vært eksemplarisk til å svare på mine enkle og banale spørsmål fra dag 1. Der finner du priser og hva han har å tilby på nettsiden. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
logos Svart 28.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2008 Noen som har prøvd disse firmaene? - PR Båtkalesjer og søm - Jørn’s Kalesje Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.