Kodvaag Startet 6.August.2008 Link til dette innlegget Startet 6.August.2008 Kan noen gi meg noen tips? Har ILAS krybbe, Joda 7500 på 762 cm pluss (?) badeplattform. Vil ha sånn stativ som står på bakken, og støtte oppå fremdekket. Båten skal opp i morgen, jeg har presenning, krybba står klar, men skulle hatt sånn "stang" over båten til å henge presenningen på. Kalesjen lekker som en sil, så det haster litt... Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Sjakkmatt Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Et alternativ er å bygge deg et stativ selv, med plank (trevare) med f.eks overligger på dim. 2x4(5) tommer? Sansynligvis finner du ikke lengder på 8 mtr. Men da "lasker" du bare to, eller flere sammen. Du trenger heller ikke bruke så stor dimensjon, om du har flere støtter, f.eks en ekstra midtskips el. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Seilmagasinet hadde en fin reportasje om det, artikkelen får du tak i her. Sitér dette innlegget Link to post
to-vid Svart 7.August.2008 Link til dette innlegget Svart 7.August.2008 Hadde selv et alustativ til min Joda 7500. Tror det var ILAS. Lengde 10 - 11m, kjøpt på Navigare for noen år siden. Presenningen jeg hadde på var 9x6m Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.