Stormbringer Startet 9.April.2004 Link til dette innlegget Startet 9.April.2004 Titter frem fra burkaen Endelig så blei det skikkelig båt på meg også En litt sliten Sjømann 22 med 18HK Sabb 2H og vribar propell. Gjett om det skal fiskes fra denna båten a. Skal hente den i løpet av 2 uker, så enn så lenge så får jeg kose meg med de få bildene jeg tok http://www.rolfij.com/sjomann22/index.htm samt finlese brukermanualen på motoren. Tipper jeg kommer til å ha mange spørsmål etter hvert. Åhhhh, som jeg gleder meg. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 :flag:Gratulerer Tenker det kribler Sitér dette innlegget Link to post
HaJ Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Gratulerer så mye med båten! Etter en liten runde med vaskebøtte og litt finish på teaken så sitter du snart med kaffekoppen eller en og fisker ut på bøljan blå Håper du får masse kos og fine turer! Mvh HaJ Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
Jonny Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Gratulerer! Kjekk båt med uslitelig motor. Også med vridbar propell og greier Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 ..........Endelig så blei det skikkelig båt på meg også! .........En litt sliten Sjømann 22 med 18HK Saab 2H og vribar propell............. Hei Stormbringer!Gratulerer så mye med "ny" båt, da!!! Alltid gøy å handle båt, få den hjem for å prøve ut og undersøke alt ombord. Siste båten min var en Sjømann 22 som jeg trivdes med, og min nåværende (3 dager ny for meg, men fra 1973) har samme motor som du har i Sjømannen din! Sabb 2H. Lykke til med båt og motor! Mvh Walter_S Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
jorhei Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Gratulerer med flott båt! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
SeaMaster175 Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Får slenge meg på gratulantgjengen jeg også. GRATULERER MED EN KJEMPEFIN BÅT! Sitér dette innlegget Link to post
arjosk Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Gratulerer! Den følelsen du har nå, er gull verdt! Kos deg med dette fremover. Har du forresten planer for innredningen? Arild Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Gratulerer. Mange flotte turer venter. Lykke til med ny båt. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
index Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Gratulerer! Kjekk båt og kjekk motor. Det begynner å bli noen 2H'er her nå.... Lykke til! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Stormbringer Svart 10.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2004 Har du forresten planer for innredningen?He he, joa jeg har massevis av planer.... men regner med at det meste får vente til vinteren.Har tenkt å kose meg mest mulig i løpet av sommeren, men hvem vet, ombestemmer meg støtt og stadig jeg. Men en tink er sikkert, toalettrom skal bygges i løpet av vinteren. Nå går tiden med til planlegging av seilasen hjem, noe som for meg blir en ganske lang tur. Helt fra Stokke til Vollen, så jeg regner med at det skal bli en fin helgetur. Skal bare slappe av og tøffe sakte men sikkert hjem og bli kjent med den gamle damen. Gratulerer! Kjekk båt og kjekk motor. Det begynner å bli noen 2H'er her nå.... Ser sånn ut ja, det renner på med både 2H'erer og nye Sjømenn Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 10.April.2004 Link til dette innlegget Svart 10.April.2004 Grattis med båten, Rolf. Denne får du mye glede av! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.