Vego Startet 6.August.2008 Link til dette innlegget Startet 6.August.2008 Hei. Jeg har fått lekasjer i pontongene mine på en Stingray Searaider RIB. Jeg har forsøkt meg med såpevann på utsiden av pontongene en hel dag uten å finne lekkasjen(e). De(n) er nokså stor siden det bare tar 30 minutter før pontongene er slappe igjen. Er det noen som har noen triks, eller som vet om noen proffesjonelle pontongfiksere i Osloområdet? Mvh Vegard Munthe Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 (redigert) Fikk fikset en gummibåt her rammsalt.no for noen år siden; http://www.boat.no/asp/companies/show.asp?id=3832 Tror de som driver dette firmaet nå kjøpte det av tidligere eier (Føyen), men etter hva jeg hører så har disse gutta peil! Redigert 6.August.2008 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
samoht2 Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 www.engelsvikenslipp.no avd flåteservice. vi fikser rib.sjekk med såpe vann v/under fenderlist der ligger som oftest skjøten til tuben,den kan gå opp hvis båten er noen år gammel.ligger båten på vannet må den på land for komplett sjekk med såpevann.du kan treffe oss på tlf 69 35 33 15, avt med bertil. mvh thomas Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Har god erfaring med disse jeg også. Rammsalt fikset båten kjapt og profft Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Smiley Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Ta evt. kontakt med: Dag Deberitz, Stavern - dagbritz(krøllalfa)tele2.no . Fant ham via diskusjonsforumet på www.dykkersiden.com. En særdeles behjelpelig kar. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.