Jump to content

Det snør det snør, tidelibom

ok67

Recommended Posts

Grisevær grisevær grisevær  :lol:

Snøen har lagt seg over plen og blomsterbed, og druknet alle tegn på vår.  :blush:

I dag har vi hentet spadene frem igjen, og måkket det brøytebilen har lagt igjen i innkjørselen!! Og så blir det mildere og slapseføre. Håper alt regner bort igjen faderlig fort!!

Havna i Bodø er ikke like innbydende i dag, men skonnerten "Anna Rogde" fra Harstad på over 90 fot gjør det verd å ta en tur ut, uansett vær :wink:

Dette ble helt feil!! Har nå vært i havna og sett at det slettes ikke er Anna Rogde som ligger ved kai:eek:

Du kan imidlertid lese mer om en praktfull skute på www.annarogde.no eller www.colargol.idb.hist.no/~bjorni/stiftanna.html

Bilde

Her i Oslo virker det hvertfall som om sommeren er like rundt hjørnet!

Tja, jeg er ikke så sikker på det. Jeg bor i Kongsberg og har båten liggende i nærheten av Tønsberg. Når jeg dro (med bil) ned til Tønsberg i dag for å utføre en del båptpuss så satt jeg i bilen og registrert at solen skinte og det var godt og varmt inne i bilen --- men når jeg kom til Tønsberg (Vallø) så fy pokker hvor godt det var å få på seg en ekstra genser. Det var kort og godt surt og kaldt som bare det når man kom ut av bilen.

En strålende påskedag på sjøen - blå himmel, sol, blått hav og en god del torsk!

Perfec' ! show_image_stream.php?bid=9787157&dx=527&dy=351 ....fikk prøve ut "nybåten" i 7 timer i går!  :seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Her har vi gjordt klart for våren; Raket hagen, beskjært bærtrær, lagt om til sommerdekk, tatt heim båten for vårpuss, allerede grillet ute på skjærtorsdag osv. Og så kom pinadø vintern tilbake!! :seeya: Skal reise på 2-ukers oppdrag til NordNorge og må legge om til piggdekk igjen!! :lol: Laber stemning!!

Velger å ta bilen på Hurtigruta til Harstad i morgen. Saltfjellet var stengt noen timer i går. :flag: Kommer ikke våren snart?? :lol:

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...