Al Bubba Startet 6.August.2008 Link til dette innlegget Startet 6.August.2008 Evinrude 120/140 hk ? Jeg sitter med en Evinrude 120 hk eller 140 er ikke helt sikker da selger ikke var sikker, men på denne har motoren skåret seg på 2 sylindre også vet jeg om en 115 hk Johnson med def. stamme og nedover, kan disse passe sammen Johnson er fra 79 og Evinrude er fra ca 80 tror jeg, denne er blå Lars Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Du bør finne ut eksakt årsmodell på motorene, er noe skiller, hvis dine årstall stemmer så burde de være like ( et skille er 77/78 ). Begge motorene må også ha samme konstruksjon ( Looper ELLER Crossflow ) Den 140 blokke har vel "bubble back " ?? ( 120 hk var vel en looper ?? ), kan med fordel flyttes over på 115 hk blokka ( mere effekt, eksos tuning ) Bilder ?? Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Al Bubba Svart 6.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Hei igjen kjempeflott med svar, jeg er på tur til Nord norge nå, men skal ta bilder når jeg er tilbake over helgen Takk så lenge Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.