Los Endos Startet 7.August.2008 Del på Facebook Startet 7.August.2008 Jeg har noen sterke blodsbånd dit, og var der mye hver eneste sommer i oppveksten. De senere årene ikke så mye dessverre. Det er et fantastisk sted. Og spesielt fint i fint vær. Har det blitt fint med den nye moloen hos Larsen? Nordavind har alltid vært litt ubehagelig her... Jeg må ta en tur å prøve de nye herlighetene. Sitér dette innlegget Link to post
omorv Svart 7.August.2008 Del på Facebook Svart 7.August.2008 (redigert) Har ikke vært der selv, enda, men har hørt flere skryte veldig av det nye anlegget til Larsen. Nordavindsproblemene skal visstnok være en saga blott. Det er ikke bare moloen som er nytt, men hele kaianlegget og nye flytebrygger. Se ellers artikkel i Fitjarposten Redigert 7.August.2008 av omorv (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jumbo Svart 7.August.2008 Del på Facebook Svart 7.August.2008 Var innom Fitjar i sommer, ja. Det var blitt veldig fint. Var ikke noe vind der når jeg var der så hvordan det er med nordavinden kan jeg ikke svare på... Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 7.August.2008 Del på Facebook Svart 7.August.2008 Har vært der i sommer ja, og det er blitt flott! Var ikke nordavind da jeg var der, men det er en ganske kraftig bølgebryter/flytebrygge. Lå noen seilbåter på utsiden når det gikk en båt forbi som lagde litt mye sjø, og da var det en som ikke hadde fortøyd med noe annet en brest både framme og bak, så da ble det noen skikkelig rykk i pullerene. (Var forøvrig en Bavaria, men pullerene holdt! ) Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 7.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2008 (redigert) Takk for svar. Det høres kjempefint ut, og det var noe de virkelig trengte. Jeg fulgte forresten linken i Fitjarposten, og her er faktik flotte bilder av det nye kaianlegget: http://www.fitjarposten.no/artikkel/2677_y...atliv-pa-fitjar Tilogmed et webcamera fra sjøsio på Fitjar! http://www.fitjarposten.no/artikkel/2674_n...amera-pa-fitjar Redigert 7.August.2008 av Los Endos (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.