Jump to content

hvilke bokstaver står de maritime flaggene for?

Hallaron

Recommended Posts

Er vel grei rekalme dette da :lol::lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Det er verdt å merke seg flagget "A" og betydningen. Det er mye brukt for å markere sted der dykking pågår, og settes da opp som en skjerm, og ikke som et vaiende flagg. Der er det om å gjøre å holde seg unna, så dykkeren ikke kommer opp i propellen.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Tror ikke du skal henge deg så veldig mye opp i dette med disse signalflaggene på matten... Det kan jo være like greit å tørke av skoa på denne matten uansett.. så er butikken brukende til noe i allefall

Jeg hadde jo noen flagg i signaturen og det var vel knapt en håndfull av medlemmene her som skjønte hva hva som var skrevet... så jeg hadde ikke vært bekymret ... Du kan være rimelig trygg på at svært få skjønner at det kan leses som bokstaver og i tilleg sette det sammen som et ord.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

• 5 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...