chrilila Startet 8.August.2008 Link til dette innlegget Startet 8.August.2008 (redigert) Jeg skal til helga og fiske ute i båt med stang. ER veldig usikker på hva jeg skal bruke for å få variert fangst. er ikke bare ute etter torsk og sei. Makrell og andre fisker kan være morsomt og få på stanga. Hva anbefaler dere at jeg setter på stanga? Svensk-pilk? Stor stingsild? gummimakker? Er helt fersk på dette området. Trenger lett-forståelig forklaring. Redigert 8.August.2008 av chrilila (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 8.August.2008 Link til dette innlegget Svart 8.August.2008 Guld-silda, en sikker vinner..garantert Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.August.2008 Link til dette innlegget Svart 8.August.2008 Makrell; blanke kroker i kombinasjon med noen sorte kroker uten noe som helst på! Hvis man dorger så er det nok med bare mange sorte kroker uten noe på. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.