ulysses Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Denne var vrien. Putefargen og stylingen tyder på at det ikke er årets modell, og den ser ganske forseggjort ut, men ikke Orust-style. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Noen som tar denne? Har en kompis som har en sånn - og ja den ser helt fantastisk ut i virkeligheten også Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Mouche Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Det er en 38 fots Diva? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Mouche Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 (redigert) Årets båt på Båter i Sjøen for en del år siden så vidt jeg husker? Redigert 10.August.2008 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Det er en 38 fots Diva? Korrekt. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Enzo Svart 10.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Innlegg 100 er en Swan 40 som er noen år gammel , den ligger på finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Hva kan så dette være for noe mon tro..... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sun Flyer Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Salongbordet tyder på senkekjøl. Skal vi til england? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Sydvesten Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Du er på rett kurs Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sun Flyer Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Heter merket noe med en sørlig kurs? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Sydvesten Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Fortsatt holder du god kurs.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sun Flyer Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Southerly 115. http://www.wwys.co.uk/southerly_115.asp Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
ulysses Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Eller kanskje den nye S38? http://www.northshore.co.uk/Flash/S38.htm Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Den nye 38'en er det... liker forøvrig cockopiten på denne båten, er ikke mange 38 fotere med denne løsningen, selv om vel båten er nesten 40fot lang.... men den er vel ikke i samme prisleia som "billigbåtene" på andre siden av kanalen... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
ulysses Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Akterkabinen tror jeg må være noe av det største jeg har sett på en 38-foter. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Syns det ser ut som mye båt for pengene, jeg... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 19.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Hva har vi så her da En av drømmebåtene mine ( de er få) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Det er noe langsmalt? Sverige eller finland? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Sydvesten Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 (redigert) Spesielt skrogvindu på styrbord side, det er vel noen som drar kjennsel på dette vil jeg tro Redigert 19.August.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
ulysses Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Hmm ser ut som en bokstav....er det en Y mon tro? Nei det er visst noe annet.... Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Selvfølgelig, x-37? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 19.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 X-37 ja Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 19.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Hva er så dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 19.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Ingen som tør tippe på hva denne flotte kan være , kommer fra ett av våre 3 naboland som bygger fine båter Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Jeg vill ikke tippe....det er min favoritt Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.