ulysses Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 Korrekt, heter Performance 35 nå. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 Da prøver vi litt til da Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 Arcona 370 (fin kombinasjonsbåt tur/regatta :) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 Ja den var nesten FOR lett Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 Hva med denne madamen? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 (redigert) Er det en feeling 39 jo det er det og dette er ? Redigert 9.August.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 Elan ett eller annet? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 elan410 ja Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 Får legge ut noe litt mere "sært" Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Voff Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 (redigert) Uffda hvor mange simple seilbåtinteriør . Bortsett fra Feelingen da. Elan 380 ser jo ut som noe jeg kunne ha snekra sjøl. Redigert 9.August.2008 av Voff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 (redigert) Sydvesten Hans cristian ? Redigert 9.August.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 (redigert) Hva kan dét være??? Fisher? Redigert 9.August.2008 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Sydvesten Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 Stemmer det Enzo, en en HC 43.... dog 20 år gammel.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 Føler vi oss litt stolte over oss selv nå Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 (redigert) Hans Christian er min favoritt blant plastseilerene. Utrolig flott båt synes jeg. http://www.hanschristianyachts.com/ Redigert 9.August.2008 av Skjælø (see edit history) Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 denne blir verre Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 Vanskelig ? Den har 2 navn og det første er et land som er en øy Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 island pocket? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 Island packet 440 . Du er god kosmix Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 (redigert) Denne er vel lett ? uten dinette er den slik Redigert 9.August.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 Ikke lett nok Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 Vel. Den lages i ett av våre 3 gode båtnaboland og den er rask Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 Kan det være en Wasa? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
hifo Svart 9.August.2008 Del på Facebook Svart 9.August.2008 gripen? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Enzo Svart 9.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2008 Good guess men nei , den er gjerne smalere i forhold til lengde enn det som er vanlig. Og hva i alle verden gjør du oppe på denne tiden av døgnet ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.