Fru Jacobsen Startet 9.August.2008 Link til dette innlegget Startet 9.August.2008 Har et galvanisert 15 kg Bruce (kopi?) å gi bort etter bytte til syrefast Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
roaldbj Svart 9.August.2008 Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 Du får sikkert flere henvendelser. Jeg antar at du har et annet reserveanker ombord som du kan benytte dersom det blir snakk om oppankring i dårlig vær. Bruce på 15 kg er kanskje litt stort som reserveanker, men siden du har bestemt deg for å gi det bort til et medlem her på BP så har du vel allerede foretatt en grundig vurdering av dette temaet. Jeg anbefaler å ha et reserveanker ombord som enten kan benyttes til forkatting eller med eget tau. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 9.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 Jepp, har fortsatt reserveankeret i behold :-) har bare byttet ut et Er det du som ligger med ditt nydelige skip på Padda forresten? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
MartinN Svart 9.August.2008 Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 Hei, Jeg vil gjerne ha det! Jeg bor i Oslo og har båtplass på Malmøya! Har sendt deg en IM.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.