princess V 46 Startet 9.August.2008 Link til dette innlegget Startet 9.August.2008 Hei Er det noen som kan foreslå / anbefalle noen kalesje leverandører. Jeg er på jakt etter en som er meget flink , vill heller betale en del mer å få et meget bra produkt og service. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 9.August.2008 Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 Denne karen er flink! Meier Per-Oscar Smiløkka 1, 3173 Vear 33 36 51 84 Sitér dette innlegget Link to post
båtliv Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 du bør skjekke med jens sagen. Kalesjeavdeling: Tlf 38 18 32 25 kalesje@jens-sagen.no Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Om du ikke absolutt må handle i Vestfold så kan du jo blåse ned til Smøgen til http://www.rossykapell.com/foretaget.html og få de til å ta mål og levere en kalesje til deg , tror du kommer til å bli rimelig fornøyd med kvaliteten Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 (redigert) Solløkka Båtkalesje i Sandefjord, har brukt han og han er veldig dyktig og rask Redigert 10.August.2008 av Plomma I (see edit history) Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Gerhard Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Jeg har også brukt Per-Oscar Meier. Han kom å tok mål på båten og kom tilbake for å monterte den / tilpasset den. Den ble veldig bra. Det er nok billigere å bare få en formsydd pakke i posten, men jeg tror du får en bedre tilpasset kalesje på denne måten. Jeg har aldri kjøpt kalesje før så jeg kan egentlig ikke samenligne med andre leverandører. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Denne karen er flink! Meier Per-Oscar Smiløkka 1, 3173 Vear 33 36 51 84 Fagmann med fornuftige priser. Den beste jeg har brukt og vil helt sikkert bruke Meier igjen. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
M/S Bastard Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Hva må man regne med og betale for en kalesje, til en snekke på 23 fot? Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Fagmann med fornuftige priser. Den beste jeg har brukt og vil helt sikkert bruke Meier igjen. mvh Astor Hei. Her Per-Oscar Meier sin hjermmeside . At-le Sitér dette innlegget Link to post
princess V 46 Svart 20.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2008 (redigert) Hei igjen Takk for noen svar, men har hørt rundt litt. Som jeg skrev var jeg villig å betale mer. Har hørt med meier - Solløkka - Kama Båtkalesjer & Thoresen Båtkalesjer. Selv ble jeg meget godt mottatt av Thoresen Båtkalesjer og han hadde gjordt en god del av den type båt jeg har, og til å med gjordt maken til min båt som jeg fikk se bilde av når jeg kom innom . For meg fikk jeg god service - og det jeg fikk se av det de hadde laget på andre båter så meget bra ut. Meier som alle refererer til her er prisen, men han kunne ikke vise meg bilder av båter. Noen som har erfaringer med Thoresens produkter? Redigert 20.August.2008 av princess V 46 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 20.August.2008 Link til dette innlegget Svart 20.August.2008 Har brukt Thorsen ett par ganger. Sist gang var å lage havne pressening for Fly og kalesje på akterdekket av en Elwaro 9000 Fly. Dette er nesten en "one kind only" båt så maler fantes ikke. Så alt måtte gjøres fra bunn av. Jeg syns han var dyr. Han hadde båten hos seg i en ukes tid. så var kalesjen ferdig. Kalesjen ble Ok, men ikke noe bedre enn en bør kunne forvente. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Slagskibet Svart 21.August.2008 Link til dette innlegget Svart 21.August.2008 Thorsen sydde en kalesje for gamle naboen min som var 10 cm for kort bak og med elendig passform, og han ryddet ikke opp etter seg. Det så ikke ut i det hele tatt ! Selv har jeg sydd puter hos ham til en GH 17. Dyrt,dyrt,dyrt. Nå spurte jeg ikke om pris for de 2 putene da, så jeg har antagelig meg selv å takke for det. Thorsen er nok ikke mitt førstevalg for å si det sånn. Prøv Salmakeren på Mågerø Marina. Nans systue hører jeg også mye bra om. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 21.August.2008 Link til dette innlegget Svart 21.August.2008 Noen som har erfaringer med Thoresens produkter? Det jeg har sett derfra er topp kvalitet. Jeg forespurte på min P35 for 5 år siden, og da tok han pris basert på antall fot. Kallesje til 35 fot båt kom på 35000.-. Jeg valgte en annen leverandør. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
husøy Svart 21.August.2008 Link til dette innlegget Svart 21.August.2008 Per Oscar Meier er tingen. ligger på Vear Sitér dette innlegget Link to post
princess V 46 Svart 6.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 Hei igjen Det var noen svar men alle tenker pris først??? Men rem svarte på mitt spørsmål, men der det noen her som har brukt han som kan si noe?? Men hva er tingen med per oscar meier??? Sitér dette innlegget Link to post
skrotrot Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 Hei. Per-Oscar Meier har plass til båter i båthavna vår (Rakkevik) . Det ligger stadig nye båter der , når jeg går forbi . Har aldri kjøpt sjøl , så jeg vet ikke åsen han er på pris . Men har sett resultate før og etter i hele sommer , å det ser bra ut . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.