Rastløs Startet 10.August.2008 Link til dette innlegget Startet 10.August.2008 I min båt er det hvit "plastic fantastic" gulv. Det ser fort møkkete ut, og er egentlig ikke så pent. Det er en tysk produsent som lager teak rammer til formålet ( og som er spesial tilpasset) Det koser immidlertid ca 6000 kr. Det er litt i overkant for ca 1 kvm gulv Disse nye teak dekk variantene, tek teak, flexi teak o.s.v. er det mulig å legge noe slikt på badegulvet i båten tro ? ( Noen av de er jo bøybare o.s.v så det bør være greit å tilpasse, men tåler de såpe og varmtvann over tid ? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 (redigert) Lurer på om ikke surprise har laget noe til sine bad som ikke kostet alle verden.... lurer også på om Ikea har noe slikt i sitt sortiment som kan modifiseres på en enkel måte.. mener å å sett et kasse til bruk på badet som er av slikt trallverk som kan kappes til og brukes... Her er det Redigert 10.August.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
roaldbj Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Jeg har også "jobbet" litt med denne saken. Det nærmeste jeg har kommet er en teak-matte som består av teakspiler som holdes sammen av to gummibånd. Jeg tar derfor gjerne imot tips om andre løsninger. Prisen jeg fikk oppgitt for ett litt større areal spesialkonstruert for dusjen var atskillig høyere, og jeg søker etter greie og rimeligere gulvdekke. Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 10.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Etter det jeg så koster disse ristene 69 kr stk på Ikea. Mulig jeg vet hva jeg skal gjøre i morgen kveld nå Takk takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.