aileenll Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 (redigert) Merdø i sommer Klar for det meste Stille før stormen, Nautholmene, Lyngør Redigert 7.September.2008 av aileenll (see edit history) Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
beauty of aqua Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 dette var en skikkelig koselig tråd! Vil se mer jeg har kun bilder på mobilen,og har ikke nok teknisk innsikt til å forstå hvordan jeg skal få de inn i computeren. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
gangso Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 fra vetvika. bare så dåkke veit de.. ikkje den beste fotografen og ikkje de beste camerae Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Polarn Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 Koselig minne av motoren min. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
prin435 Svart 6.September.2008 Link til dette innlegget Svart 6.September.2008 Lå lenge i Smögen i Sverige og ventet på nye motorfester til BB maskin denne sommeren, før detta hadde vi hatt 2 uker med bare sol og fint vær og lite vind! :) En liten snutt fra i år :P Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Astor Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Noen gode sommerminner: Kos på fordekket med gode venner. Lunsjen inntas på lesiden en vindfull dag. Resø, et av våre favorittsteder. En sommerkveld i Sandspollen. På favorittplassen. Julibord i pollen. Sammen med gode venner. Nok en fin kveld på fjorden. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Brynjar Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Tidenes sommerminne for oss kom midt på natten 19.juli.. Han heter Colin Det ble litt bråstopp på båtsommeren kan du si.. Nå blir det bare korte turer utpå når jeg er nedom å "ser til båten" Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Ulv I Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Sommer minner ja, dem er det mange av.. gikk akkurat igjennom noen hundre bilder fra sommeren, mange fine stunder vi har hatt i år ja. Her kommer noen utdrag fra mine minner. Her ligger vi rett ved utløpet av tromøya, morgenen etter dro vi tidlig mot kragerø.: Her er vi et stykke utenfor risør ca. Her har vi jomfruland i sikte.. :) Kragerø, travelt som vanlig i fellesferien.. :) Jeg kan jo ikke glemme denne situasjonen heller da, om det er godt eller dårlig minne er ikke så farlig, sommer-minne er det :) Gleder meg allerede til neste sommer. :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
aileenll Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Hei Ulven, de to store båtene du har bilde av tilslutt, må benevnes som konger av hekksjø. På sin vei østover i Havefjorden fikk de nok vasket de fleste bryggene! Miner om at det er skiltet 6 knop i Havefjorden, båtsportkart 719 der bildene er tatt. Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Fru Jacobsen Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 På tur over fjorden en fin kveld, og et bilde fra noen flotte holmer nord for Grebbestad som jeg ikke husker navnet på, nordre/søndre et eller annet.. noen som kjenner seg igjen? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
BårdK Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Her ble jeg inspirert til å tenke tilbake på en delig sommer. Først et fra Grimstadskjærgården før det ordentlige godværet hadde begynt: Så to skikkelig campinglivbilde fra Nordkoster: Kveldsidyll og bading på Nordkoster: Høsten og vinteren blir nok lang.... Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 koselige bilder du kommer med der Astor. flott smil forresten Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
beauty of aqua Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 det siste bildet du kommer med der bårdk er så koselig at jeg nesten må felle en aldri så liten tåre.. ja vinteren blir lang!!!! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
beauty of aqua Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 langenuen på vei mot haugesund.nyyyydelig tur.25 grader og en stooor sol! vasket,bunkret og klar for tur!nordåsvannet utenfor bergen Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
beauty of aqua Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 vasket,bunkret og klar for tur! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
skibsplast ohoi Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Vi hadde en fantastisk sommer i midt-Norge i år, det ble mange og lange turer i en flott natur. Her er noen bilder fra Helgelandskysten i sommer Bildet viser handelsstedet Forvik en stille sommerkveld Her er det nærmeste vi kommer midnattssol på Helgelandskysten. Bildet er tatt ca 00.30 Torghatten sett i fra yttersiden Havskodda kan komme raskt, men sett i fra land er det et flott syn Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Careka Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Mange fine bilder her til å ha i neste år kalender. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.