Buffalo Startet 11.August.2008 Link til dette innlegget Startet 11.August.2008 Jeg har en Cummins 2,8 QSD som jeg ønsker å ha tatt en vinterkonservering (av og på med drev og olje/oljefilter etc) til høsten. Båten blir liggende i vinteropplag i Oslo. Hvem kan dere anbefale til å ta en slik jobb i Oslo ? Jeg har vært i kontakt med Oslo Marine og de vil ha 6500,- for jobben (vinterkonservering av motoren). Er dette dyrt ? Bør jeg lagre drevet innendørs til vinteren, har hørt om tyveri. Er det andre måter å unngå dette på ? Båten blir liggende i opplag på land med vakt ordning slik at det brude ikke bli problem. Kan Securmark være et alternativ ? På forhånd takk for alle innspill ! Sitér dette innlegget <iframe src='https://www.weatherlink.com/embeddablePage/show/de8bab017fde464084b9d7208420722e/signature' width='760' height='200' frameborder='0'></iframe> Link to post
Kaftein ØL Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Jeg har god erfaring med Mar-Tek på oksenøya. De kjenner disse motorene godt, og gjør skikkelig arbeid uten å flå deg. Oslo Marine på fornebu har ingen autoriserte mekanikere såvidt jeg vet. Det hadde de i hvertfall ikke for et halvt år siden, og det har aldri vært noen der før det. Nå er det bare polakker der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.