sofa Startet 11.August.2008 Del på Facebook Startet 11.August.2008 Hei Har tengt å montere et varmeapparat fra bil over i båten, da jeg regner med at flere har prøvd det samme så har jeg noen spørsmål her . Hva slags biler har de beste appartene med hensyn til ,Varmekapasitet,? innbygningsvennlighet,? Mann må jo prøve og montere reulatorene sånn at det ser noenlunde ok ut. Sitér dette innlegget Link to post
flex Svart 11.August.2008 Del på Facebook Svart 11.August.2008 Hei For endel år tilbake, monterte jeg varme-apparat fra en Saab 96. Dette har stor kapasitet, er lite og lett å montere. Tror det vil være enkelt å få fra et opphuggeri. Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 11.August.2008 Del på Facebook Svart 11.August.2008 Eg har brukt denne løysinga på to båtar som eg her hatt, og det funkar fint. Det som kan vere problemet er å skaffe seg eit slikt no, etter som varmeapparat i nyare biler ikkje passar så godt. I bussane var desse brukt før, men det er som regel 24 volt. Sist eg fekk tak i eit, var hjå ein som driv med minigravemaskiner, så kanskje det i slike miljø kan finnast eit kvart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.