Bøljan Svart 11.August.2008 Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 Mange år har gått. Båt er båt...og kvinnfolk er kvinnfolk....og takk for det.... Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 11.August.2008 Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 Ha ha, meget bra Bitteliten, gammel klassiker... Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 11.August.2008 Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 Det eneste som frister meg er ståhøyden i motorrommet. Hva skal du bruke det til Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Sjå her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6174619 Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
BjornLie Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Hva med denne Finn. Han må selge båten da han har gjort fruen gravid.... :lol: :lol: Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
rago63 Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Ubetalelig bra!! "Feil hull" Hadde han ikke klart å selge båten etter denne annonsen, hadde ingenting hjulpet Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Håreken Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Mange gode forslag og ideer her da... Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
M/S Bastard Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Beste annonsen på lenge, mye fine kommentarer under bildene Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 I år oppgraderte jeg fra Kjæreste 7.0 til Kone 1.0. Etter kjøpet installerte Kone 1.0 seg selv i alle andre programmer. Det dukker nå opp så snart jeg starter pc'en, overvåker alle mine aktiviteter, og foreslår stadig vekk krevende tilleggsvare, som f.eks Barn 2.0, enda alle vet at DET programmet er dårlig utviklet. .... Bitteliten: Du bruker vel operativsystemet Kristen Protestant 2008? Har hørt at ved å bytte til Mormon 1900 kan man installere både Kone 2.0 og 3.0 m.fl. uten å avinstallere Kone 1.0 først. Men Pokeraften 10.3 og andre lignende programmer kjører ikke på denne platformen. Fest 2.5 er også helt ukompatibelt og må byttes med Alkoholfritt møte 1.0. kravet om Barn 2.0 blir dessvere sterke enn noen gang og avinstalliering av Kone X.0 er gått fra krevende til umulig. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.