enter4u Startet 11.April.2004 Del på Facebook Startet 11.April.2004 Da jeg skulle male stripen øverst på skroget (gudene vet hva den kalles :diving) så trengte jeg kun 0,5 liter maling. Valget falt på Bengalac. Det ble en fin og slett flate, men var det lurt? Tenkte på det etter å ha malt den på, at den kanskje ikke var så elastisk eller uv-motstandsdyktig som andre malinger. På resten av skroget har jeg brukt Jotun takmaling. Bare kødder!! Jotun Shipolin har jeg brukt der. Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 Du skulle nok ha brukt INTERNATIONAL TOPPLAKK, men det går nok bra. Evnt slipe og lakke på ny neste vår. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 En enklere løsning: Et reklame byrå som lager dekor i plast, Formes som du vil og monteres uten søl Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.