nidelv 18 Svart 18.August.2008 Link til dette innlegget Svart 18.August.2008 Har 70cm setback på mine 18 fot. Braketten min kostet 0kr lagde den selv, motor suzki dt 175 kr25000. div andre ting kr 2000. Totalt kostet dette meg da 27000kr. Og det aller beste den bruker faktisk mindre bensin nå en med innenbordsmotoren (b23) Sitér dette innlegget Link to post
bleiking Svart 19.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 keg velger da og sjekke hvordan den oppfører seg nå når motoren har blitt grundig sjekka jeg da slik at jeg eventuelt slipper noe særlig av alt det andre har funent ut at det lett blir det enkleste så kan jeg heller bruke tid og penger på og gjøre den istand inni i første omgang og eventulet bygge en ny motor kasse det viktigste i mitt tilfelle er vel egentlig og få inn en bensin måler så får jeg heller se hva det blir til seinere Sitér dette innlegget Link to post
bleiking Svart 22.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2008 Etter en hyggelig samtale med doktoren til min kjære båt besluttet jeg og fikse motoren og bruke den isåfall ut sesongen han her har jo litt peiling og fortalte meg at min stakkars båt/balboa vil yte bedre med en påhengs motor men at det da vil koste .... og fikse det men det kan jeg jo og gjøre selv så da blir det ca ... med hjelp i fra dem som de tilbydde meg faktsk så skulle ikke det være det største problemet visst du ser bort i fr kroner og det ville bli billigere for meg med tanke på bensin og ha en påhengs men samtidig så synes jeg det er litt okei og ha den som alti har sitti i problemet med gamle ting er jo at det fort blir dyrt men jeg får se fikse her først kose meg ed den den siste tiden av "sommeren" også se hvor mye fritidsproblemer jeg har i høst og vinter men bare kom med idèr og lignende Sitér dette innlegget Link to post
bleiking Svart 10.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2008 Da er båten tibake fra sykehuset det blei ikke så altfor dyrt men det trengte en tur ditt ja nå går alt bedre med min kjære båt Han fikset bare det mest nødvendige han sa at det ikke var noen hensikt i og legge ned mange timer med arbeid og mye penger i denne båten at den ikke var vært det Da valgte jeg og svare fikse det som er nødvendigt og fikse så skal vi se hvor mye de er vært til neste år vi jeg mener det er jo altid vært og legge ned tid og penger i en båt er det ikke det da alle båter fortjener jo det samme hvor stygg den er og jeg mener penger du bruker på hobby teller ikke som andre penger alle må jo ha en hobby likevel så ergo det blir pusse jobb på meg i vinter båten skal skinne neste sommer bare av den grunn at jeg skal dra tilbake og si haha Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.