Catlina Startet 12.August.2008 Link til dette innlegget Startet 12.August.2008 Propanflasken ombord tom. Fylte den gamle flasken hos LPG Norge 11 kg : pris kr 199. Min lokale Statoil propangasspusher forlangte kr.160 for en to kilos bytteflaske. Pris pr kg hos LPG er kr. 18 Statoil kr. 80 per kg. Nytter ikke å komme med distribusjonsomkostninger etc. for å forsvare den vanvittige Statoilprisen. Godt de etablerte gasspusherne har fått konkurranse. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 (redigert) Fyller LPG også 2 kg-flasker? På hjemmesiden http://www.lpgnorge.no/ går ikke dette fram. Jeg har betalt over kr 200,- for bytte av 2 kg flasker, så selskapene beregner antagelig kostnaden i trykkprøving av flasker og transport og ikke selve propanen. Imidlertid mener jeg at gassflasker for propan kun skal trykkprøves hvert 15. år, så dette kan umulig være noen stor andel av prisen? Redigert 12.August.2008 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 Reagerte også i våres, da jeg betalte kr 177 hos Maxbo for 2 kilo. Og så sent som idag så jeg at Kiwi bytter 11kg-flasker for kr 249 (hvis jeg husker rett). Sitér dette innlegget Link to post
Catlina Svart 12.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 I følge den hyggelige ekspeditøren hos LPG fylte de alle slags flasker. Sitér dette innlegget Link to post
Rusken Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 LPG i Drammen fyllte tidligere de blå 2kg flaskene, men i sommer har de byttet i stedet. Mener det var 125 kr ved bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 Litt greit med flaskebytte av disse blå 2 kilos. Jeg har reserve gassflaske liggende i kjettingluka fremme i båten. Etter ca 2 år i båten er flaska tom og moden for utskifting, både pga av at det er tom men den er også ganske så rusten. Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 I sommer betalte jeg 160 for 5-6 kg komposit. Mener å ha betalt rett over 200 for 10-11 kg komposit. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 betaler 200,- for bytte av 11 kg hos lpg sotra Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 Kr 100 for aa fylle en 2 kg hos LPG i sandefjord. Kr 298 for aa bytte samme flaske hos ICA i Hamburgsund. Er ikke alt som er rimligere i sverige Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.