gruff Startet 11.April.2004 Link til dette innlegget Startet 11.April.2004 Noen som vet lakknummer (evt RAL-nummer) på Volvo Penta sin grønnfarge (ikke den helt siste, men fargen som ble brukt rundt -90. Mener den heter Pentagrønn, men min lokale malingspusher kan ikke finne noe i kodelistene sine. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 11.April.2004 Link til dette innlegget Svart 11.April.2004 Hei gruff! Prøv: http://www.maritim.no HEMPEL YACHT EMALJE VOLVO GRØNN 0,37 - Art.nummer: 1015-57 "Høyglans en-komponent hurtigtørkende alkydemalje. Ypperlig til bruk på motorer. Farge: Volvo Grønn Innhold: 0,37 liter" Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Fenix Svart 12.April.2004 Link til dette innlegget Svart 12.April.2004 På min sprayboks fra Volvo Penta står det 1141566-8. Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 12.April.2004 Link til dette innlegget Svart 12.April.2004 Forsøkte det samme, dvs få tak i farge nummer fra Volvo, dette var til DP 290 drevet. Fikk bare reservedelsnummer, som ikke kunne brukes. Måtte ty til å få låne et fargekart for å finne noe lignende farge. Så blandet fragehandleren (billakk) som jeg kunne bruke. Det ble helt ok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.