Båtnerd Startet 12.August.2008 Link til dette innlegget Startet 12.August.2008 Holder på med et "lite" prosjekt og tengte jeg skulle dele dette med dere her inne :-) Båten ble opprinnelig kjøpt som en Selco men som det kommer frem av siden min er det vist ikke det. Jeg setter utrolig stor pris på all hjelp og råd jeg kan få i forbindelse med dette prosjektet :-) Det jeg skal til med nå er å få laget nye rail's og sparkle ferdig. Så skal jeg på med duk og epoxy. Noen som har tips på hvordan jeg skal lage nye rails og om jeg trenger 1 eller 2 på hver side (slik det var) ? Prosjektet kan dere se i linken i signaturen min :-) Kent Sitér dette innlegget Terel as. Karnic og Regal Link to post
knutza Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 Supert prosjekt Du burde ha hatt hele prosjektet ditt her på Båtplassen, da er det letter å følge med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.