Jump to content

Trim sensor på Mercruiser

frosten

Recommended Posts

Jeg har kjøpt meg ny båt i dag,en 1998 modell Maxum med Mercruiser motor og drev. Det er en trim indikator i båten som visstnok skal ha fungert når båten stod på land i vår. Ifølge selger så tror han at han har kjørt drevet for langt opp slik at det har skjedd noe med sensoren. Nå viser den at drevet står helt oppe hele tiden. Noen som har vært borti dette problemet før,og vet hva som må gjøres for å fikse dette?

Hei.

På min maxum 1900 står dette insturmentet altid i "oppe" når det ikke er størm på det.

Ta en titt på/under konsolen din, og se at d\kabelen er koblet til. Kontaktene sitter ikke så velig bra om jeg ikke husker feil.

På denne har du en dobbelt kontakt og en enkel kable til belysning. Sjekke kabel kontakt under dash bordet først og fremst.

Byttet forøvring hele dashbordet på min båt i sommer og hadde litt dårlig kontakt på et par av intrumentene.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...