Fusebox Svart 15.August.2008 Del på Facebook Svart 15.August.2008 De som lar seg irritere over motorlyd eller generatorlyd til frokosten eller middagen vil nok før eller siden møte seg selv i døren. Møter jeg meg selv i døren, så skal jeg jammen gi meg selv så hatten passer akkurat og fortelle meg selv, at den slags kan jeg værs'go gjøre senere, i alle fall etter frokost. Deretter gir jeg meg selv en klem og en ankerdram, så drar vi passe pussa inn i aftensangen. God tur :-) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 20.August.2008 Del på Facebook Svart 20.August.2008 I helgen i Olavssundet har jeg ikke opplevd maken til ladning. En gjeng på 4 båter ankom fredags kveld. Førstemann ladet en time når de kom. En annen begynte og lade kl 21. Neste dag var det på an igjen med ladning fra kl 9 av. Tydeligvis var det problemer med batteriene... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.