Roffa Startet 13.August.2008 Link til dette innlegget Startet 13.August.2008 Hvilken tennplugg til AQ140a? Det står w200 t30 på dekselet, men jeg finner ikke disse pluggene noe sted. Har de gått ut av produksjon? Hvilken plugg kan jeg evt benytte isteden? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 benevnelsen du har der er gammel bosch. nye idag heter W6D© etter det eg fant. du finner tilsvarende av alle fabrikat inkl biltema Sitér dette innlegget Link to post
AQ140A Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Beklager, jeg så spørsmålet ditt idag. jeg skulle sjekke mine idag når jeg var i båten, da de er nyinnkjøpt fra Volvo. Skal komme tilbake på dette. Sitér dette innlegget Link to post
AQ140A Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Volvo Penta anbefalte orginale plugger pga. belastningen Står enkelt å greit Volvo på dem og nummer: RO 588, 1306604 Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 det er et tåpelig svar fra volvo penta basert på tullball og flås. volvo penta bruker bosch av typen eg nevnte over. ellers er NGK et sikkert valg. alle som selger plugger har overgangstabell. Sitér dette innlegget Link to post
AQ140A Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 De kan så være men det står Volvo på pluggen så det føles ganske sikkert at jeg ha fått rett. var ca. 30 kr. stk. så det er lite å hente Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 (redigert) Kjøpte nettopp såkalte originale plugger til min aqad40 hos penta forhandler... Pakket opp posen og vips, frem kommer bosh stempel på pluggen. Penta forhandleren sier mye om hvor viktig det er å bruke "original" deler, men lite om hvor de blir produsert Stod Volvo på mine plugger også, i tillegg til Bosh delenummer som forøvrig ikke er det samme som Volvodelenummer på posen.... Redigert 14.August.2008 av pantzatt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
AQ140A Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 For en gjeng De vet å benytte seg av folk som ikke har så mye greie på det Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Likedan i bilbransjen. Hvertfall på Haugalandet, og sikkert også andre steder. Vet at en rekke merkeverksteder kjøper deler hos en ikkemerke-forhandler for så å fortelle sine kunder hvor viktig det er at de har fått originaldeler montert. Sier ikke navn, men dette kommer fra sikre kilder hos leverandøren av kopidelene.... Ingen grunn for at det skulle være annerledes i båtbransjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.