Sjøtummel Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 (redigert) Jeg har til gode å se at noen benytter tømmestasjonen i Son, og jeg ligger fortøyd vis-a-vis denne tømmestasjonen. Been there, done that, men hva kan jeg for at du var på tur og ikke sto klar for å dele ut t-skjorte. Systemet er enkelt, renslig og luktfritt, og det virker. Står skilt på den låste pumpebua at koden deles ut når du har betalt havneavgift i gjestehavna, men havnesjefen er langt mer gjestfri enn skiltet. Redigert 15.August.2008 av Sjøtummel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Apollo32 Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 (redigert) Det gjør man bare ikke ! [/quote Nei...selvsagt gjør man ikke slikt....Worry II...(treffende navn forresten...) Du verden ..så prektige og lovlydige og eksemplariske "alle" baatplassen medlemmene er ...lever helt i sin egen illusoriske formanende prektige "baatplassverden" som jeg oppfatter som rimelig "utopisk" ----- "jeg er den perfekte båteier som aldri gjør noe som kan oppfattes negativt av en eller annen tilfeldig annen båteier" wonderman ( woman) type Mor Theresa ...etc... Nei, det er vel KUN på dette forumet slike "typer" eksisterer og ikke i den virkelige verden som de fleste av oss til daglig befinner oss i... :nono:.... :nono: På "ekte"Skipper Worse`sk...vi slukker vel lyset for denne "drittdebatten her og nå....SPASIBO!! Dobroye Noche .....a Todos... Redigert 15.August.2008 av Apollo32 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LarX Svart 16.August.2008 Link til dette innlegget Svart 16.August.2008 Godt sagt Apollo32. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.