mateco Startet 13.August.2008 Link til dette innlegget Startet 13.August.2008 Heisann! Er det noen her inne på forumet som kjenner til en nett-side hvor det er mulig å bestille capser, T-skjorter, College-gensere. Må kunne ta imot selvkomponert logo/båtnavn som sendes pr. mail?? Ønsker selvfølgelig plagg av god kvalitet med påtrykk som tåler vask! Ser for meg et antall på ca 10 enheter (caps, T-shirt, College-gensere) i forskjellige størrelser. Noen som har erfaringer og kan anbefale en bra nett-forretning med akseptable priser?? mvh mateco Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
milo Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Hei, vet om ei Kristensen på gråmarka i nærøy (7970 Kolvereid) hadde kortet hennes, men finner det ikke nå. skal lete i morgen. Hun lager logo på det meste. sydd på. t shorter gensre håndduker duker vesker osv. hun har utrolig mange logoer og navn ferdig, i tillegg lager hun logoer etter ønsker eller bilder. har sett noe hun har laget til båter fint arbeid. skal se om jeg finner adr. i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Cafepress eller Spreadshirt er vel det enkleste. Men husk å bestille en av gangen, ellers kommer toll i tillegg. En t-skjorte går rett under tollgrensen. God kvalitet på t-skjortene er det også, men jeg syntes hettegenserne er litt klønete. Sitér dette innlegget Link to post
logos Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Hei. Har selv brukt et firma i Trondheim. God kvalitet på t-shirt. Betalte kr. 60,- pr. stk, ved bestilling av samlet antall 8 stk i to forskjellige farger og tre forskjellige størrelser. Ta kontakt med: Kjell Stenhaug, www.profila.no Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Jeg har trykt en del hettegensere og t-shirts via Nipro Nord. Sjekk www.nipronord.no. Jeg har betalt ca 160 for en hettegenser, men det er mulig det er billig pga at det har blitt noen hundre like trykk siste årene... Mener jeg betalte 35 kr pr. t-shirts, men det var 100 stk i en bestilling. Nipro er attføringsbedrift, så dem trenger ikke all verden inntjening. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
milo Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Hei! Fant kortet. LOGO tex Alt innen maskinbrodering. sentrumsgt9 7970 Kolvereid www.logotex.no May Helen Weiseth logotex@logotex.no tlf 41120105 fint arbeide. Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 15.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Hei igjen, og takk for mange bra forslag!! Jeg har kikka på alle de web-sidene som er nevnt i denne tråden, og jeg tror jeg vil gå for "milo"'s forslag, logotex. Her fant jeg mange fine produkter, og prisene var heller ikke så avskrekkende. Dessuten er det her snakk om søm og ikke trykk, noe som jeg mener gjør plaggene enkle å rengjøre uten at logo tar skade! Skal be om et tilbud i den nærmeste fremtid. Må bare korrespondere litt med kjerringa først (Hun som skal vaske plagga ) for å få noen innspill derifra ! Takk til dere alle!! mvh mateco Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.