bjornak Startet 14.August.2008 Link til dette innlegget Startet 14.August.2008 Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 (redigert) Prøv Skaane Forhandler i ditt distrikt er Båthuset Ålesund AS Moa vest Nybømarka 6018 Ålesund Tlf 70 14 77 11 Redigert 14.August.2008 av knutza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 (redigert) Jeg kjøpte mitt hos Seatronic i Moss. Til en Summerwind må du sannsynligvis kjøpe grunnpakke av den rimeligste modellen pluss en ekstra profil for å få riktig lengde. Les om mine erfaringer mht montering etc her: www.ms20.info Redigert 14.August.2008 av La Digue (see edit history) Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Servicemannen Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Utsalgspris hos Seatronic på den rulle er lavere en engrosprisen hos Skaane. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
bjornak Svart 14.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Tusen takk for hurtige svar, fint å lese om dine erfaringer La Digue, jeg har en genova som nesten ikke er brukt med kroker fremme tror du denne kan syes om og brukes ? Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 (redigert) Eg kjøpte plastimo fra seatronic ifjor, og monterte før denne sesongen. Kjøpte i fjor ein genoa med stagkroker brukt på finn.no som blei sydd om i år, står kjempefint det seilet. Så ja, det kan syest om, kosta meg 1400kr å få sydd det om, 12m er det sånn ca. Så prisen for ditt seil er vel kanskje verd forsøket? Redigert 14.August.2008 av JGH (see edit history) Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.