benq Startet 14.August.2008 Link til dette innlegget Startet 14.August.2008 Var inne på foraet og prøvde å finne opplysninger om Bostrøm 31, plutselig så så jeg bilder av kjente fjell og plasser, Lyngstua - Olderdalen, men navnet "Knutza" kjente jeg ikke til, men det er tydelig at du holder til på andre siden av fjorden fra meg. Det interesante var jo at du har en "Bostrøm 31". Bor du der, og hvis så er tilfelle, er det mulig å komme over en tur for å få se båten? Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 (redigert) Hei. Jeg bor i Olderdalen, men båten står på land i Nordmannvik. Jeg styrer med prosjektet mitt. Du er selvsagt velkommen til å kikke på båten og ta en båtprat. Jeg er i båten nesten hver ettermiddag og garantert på lørdager. (søndager er fridag, noen ganger må man jo holde kontakt med familien ) Bare ta kontakt Redigert 14.August.2008 av knutza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 14.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Skal prøve å få til en lørdag, det er jo ikke lange vegen til Normannvik. Hvor i N.vik har du den? Tar iallfall kontakt i god tid før jeg kommer. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 (redigert) Den står på gården til svigers, det er gården som ligger rett oppfor den lille butikken. Bor du på Lyngseidet? Redigert 14.August.2008 av knutza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 14.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Ja, rett oppfør prestegården, 500m til ferga,sendte en mail med tlf.nr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.