RonnyL Startet 14.August.2008 Link til dette innlegget Startet 14.August.2008 Hei. Jeg skal frakte hjem en Nidelv 1800 Sport på lastebil og lurer i den forbindelse på om noen vet, eller vet hvor jeg kan finne totalhøyden på denne. Altså fra kjøl til toppen av vindskjermen. Båten ligger på sjøen nå, så hvis noen vet hvor dypt den går kan jeg jo ordne resten med en tommestokk. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 (redigert) Hei og velkommen ombord på Baatplassen Om det er en slik båt så har den skroget til den båten som heter Nidelv 590 sport i dag. Lengde: 605 cm Bredde: 214 cm Høyde (over vannlinje): 123 cm Dyptgående: 80 cm Den er nok litt lenger enn din - tror Nidelv har forlenget hekken litt på 590 modellen - men ellers skal det være likt. Høyden avhenger av vindskjermen - men den kan vel ikke være så mye høyere/lavere vil jeg tro. Dypeste punktet er jo propellen - så om de bare er skroget du skal måle blir det litt værre. Redigert 14.August.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RonnyL Svart 17.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Takker for svar! Grunnen til at jeg måtte ha mål var at båten skal stå oppå en båthenger og hengeren oppå lastebilen. Men høyden blir bare et par hårstrå over fire meter totalt, så dette gikk bra. Da blir det båthenting! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.