agun Startet 12.Desember.2002 Link til dette innlegget Startet 12.Desember.2002 Kanskje ikke akkurat årstiden for dette, men det kan være greit å se fremover mot de kommende lyse tider! En kjenning av meg var lei av groe og skjellvekst i hekken. Han laget en presenning som han festet på akterspeilet, og som gikk ca. en halv meter ned i sjøen. Hensikten var å hindre direkte sollys på utsatte gro-områder. Nederst på presenningen hadde han festet bly, slik at den stod rett ned. Har noen erfaringer med dette?? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 12.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2002 Har sett reklame for et produkt som dette. Mener det heter "Drevhetten" eller noe sånt..... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
jat Svart 12.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2002 Drevhetten skal angivelig være bra. Teorien er jo grei. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 12.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2002 Ikke søren om jeg gidder å "kle på" båten.Da får det heller gro så mye det vil til det blir nødvendig å gå i krana.Største problemet jeg har er groe på propellen. Har vurdert å prøve reklametegner tusj,de sier det skal hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 12.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2002 Har brukt sprit-tusj i noen sesonger på skruen, dette har fungert meget bra. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
JRK Svart 12.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2002 Hei, Det har jeg også og jeg så ikke den store forskjellen bortsett fra at deler av propellen fremdeles er blå. Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 12.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2002 JRK: Hei, Det har jeg også og jeg så ikke den store forskjellen bortsett fra at deler av propellen fremdeles er blå. :wink: Da prøver Du kanskje den røde da neste gang, eller? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 12.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2002 Forrige året så ble slagskipet sjøsatt uten at noe ble gjort.Grodde masse.2002 polerte jeg med filipiner mus,rura satt kun i senter av propellen.Til neste år lurer jeg på å fin polere med Dremel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.