jorhan Startet 15.August.2008 Del på Facebook Startet 15.August.2008 Hei Er det noen som vet om et verksted i Østfold som overhaler/tester dieselpumper? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 15.August.2008 Del på Facebook Svart 15.August.2008 Nei det vet jeg ikke, men Vestfold Elektrodiesel i Tønsberg kan anbefales. Kun gode erfaringer med de. Sitér dette innlegget Link to post
jorhan Svart 15.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2008 Takk for svar. Hvis jeg ikke finner noe i Østfold så kan jeg sikkert sende pumpa til dem eventuellt. Skal uansett sende en mail til dem for priser og litt info. Jeg har ikke Bosch pumpe så jeg får høre om de tar andre pumper også. Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 15.August.2008 Del på Facebook Svart 15.August.2008 Asker Elektrodiesel kan sikkert hjelpe deg Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Hansi Svart 15.August.2008 Del på Facebook Svart 15.August.2008 (redigert) Jeg har ikke Bosch pumpe så jeg får høre om de tar andre pumper også. De tar alle slags pumper så det er ikke noe problem. Uansett kan det være greit å ringe. Redigert 15.August.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjord24 Svart 15.August.2008 Del på Facebook Svart 15.August.2008 Oppegård Elektro-diesel AS Sitér dette innlegget Link to post
OPTIMAL Svart 15.August.2008 Del på Facebook Svart 15.August.2008 Minges universalservice på Trøgstad. Overhaler masse diselpumper har topputstyr og deler på lager Rimelig også .http://www.minges.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Reinell Svart 15.August.2008 Del på Facebook Svart 15.August.2008 Skulle også til å foreslå Minge, bruker han gjennom jobben, og alltid vært kjempefornøyd med resultatet. Sitér dette innlegget ADVARSEL: Innlegg kan inneholde humor, sarkasme og ironi. De som finner skrivefeil, kan beholde dem. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.