sumo Startet 12.April.2004 Link til dette innlegget Startet 12.April.2004 Er på jakt etter å "korttidsleie" båtplass med strømtilgang to til tre måneder fra ca 1. mai. I høst satte jeg trøstig i gang med et oppussingsprosjekt av importert Bayliner (som flere andre Baatplassenmedl.) Den gangen jobbet jeg offshore, og hadde rimelig med fritid for slike sysler. Nå er jeg imilertid blitt kontor-rotte, og ukependler mellom Bergen og båten (i følge fruen) Helgene strekker liksom ikke til for alle hus- og hageprosjektene som skal utføres nå om våren, i tillegg prøver jeg å prioritere "kvalitetstid" med ungene, og der er ikke Baylineren inbefattet, så nå ser jeg for meg at sommersesongen ryker, dersom jeg ikke får flytta skuta slik at jeg får jobbe i ukene. Båten ser ikke ut som et vrak og den forflytter seg for egen maskin, det som gjenstår er for det meste finsnekring og montering av utstyr, men det er en del tidkrevende arbeid. Jeg ønsker meg derfor en plass med tilgang hele døgnet, strøm er en nødvendighet. (har minusmåler selv dersom det er nødvendig). Bor- og jobber i Fanaområdet, så en plass ikke så langt unna ville være toppers. Båten er en Bayliner 2850 Command Bridge, ca 9,50 lang og 3 m bred. Sitér dette innlegget Link to post
kip Svart 12.April.2004 Link til dette innlegget Svart 12.April.2004 Hei, Du kan prøve Draugen Båtforening i Store Lungeren. Dette er en hyggelig båtforening med alle fasiliteter. Sjekk på www.draugen.net for kontaktpersoner etc. mvh Knut I P Sitér dette innlegget Link to post
hasse Svart 13.April.2004 Link til dette innlegget Svart 13.April.2004 Prøv Bjordal&Madsen Søreide kanske de har en plass til overs. T 55987070 Hasse Sitér dette innlegget NB 820 Link to post
sumo Svart 17.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2004 Drar denne tråden opp igjen, siden jeg ikke har funnet noen løsning ennå. 1 liter brunt fludium i finnerlønn til den som finner en brukendes plass til fornuftig pris! (fikk tilbud om plass til 3500/mnd!) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 17.April.2004 Link til dette innlegget Svart 17.April.2004 Har du prøvd Elsesro ved sandviken? Viggo Båtboer Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.