Bitteliten Startet 15.August.2008 Link til dette innlegget Startet 15.August.2008 Vennligst vær obs på at det mellom Drøbak og Hvaler er masse drivved i vannet. Antakelig fra flom pga det kraftige regnværet. Vet at to redningsskøyeter de siste 2 døgnene har renset opp en del - men det er fare for at det er mer ute og flyter. Anbefaler alle å holde god utkikk Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 (redigert) Hvordan vet du like mye som meg? By-the-way: svar til to ubesvarte spørsmål fra deg i en annen tråd: 1: Forskjellen er 160-120 er ca. 40 timer mer navigasjon (D5). 2: Ja, iht. egen avt. m/ Sjø.dir. er komplett mannskapsbok godkjent som fartstid, uavhengig av tid. Redigert 15.August.2008 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Bitteliten Svart 15.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 i hvilken tråd har jeg spurt om det ? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 (redigert) Husker ikke helt og klarte heller ikke å finne tråden, da jeg fant svaret. Det gjaldt forskjellen i timeantall for undervisning for D5L og D5. D5L ca. 120 timer hhv. ca. 160 timer for D5. Redigert 16.August.2008 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.