Oakb Startet 16.August.2008 Link til dette innlegget Startet 16.August.2008 (redigert) jeg skal kjøpe båt og har sett på Askeladden 475 Freestyle. har hvert hos en forhandler som har denne. han har gitt meg et tilbud på 150 000 for båt med 4-takter 60HK.2008 modell-fabrikkNy. Får jeg skikkelig båt for pengene ? prøvekjørte den også og den lå veldig godt ii vannet, men er det noen bedre båter innenfor denne klassen ? MVH Ole Redigert 17.August.2008 av Oakb (see edit history) Sitér dette innlegget Kjører Nordkapp 650 Noblesse Link to post
Noflow Svart 16.August.2008 Link til dette innlegget Svart 16.August.2008 skal være en veldig bra båt, best i test i båtmagasinet :) og askeladden har jo veldig god annenhåndsverdi... Sitér dette innlegget Link to post
Plastarbeider Svart 16.August.2008 Link til dette innlegget Svart 16.August.2008 Båten er kompakt, liten og sikker. Ein skikkelig flerbruksbåt, vannsport og fiske, men ikkje noe racerbåt med eit litt "tregt" og trygt gammeldags skrog. Ein vinner i 4-meters skjærgårdsjeep klassen. Lett å få solgt som bruktbåt og holder seg bra i pris. Masse stuerom. Bedre eller billigere. Du får større båter til samme prisen, men er det det du vil ha? Askeladden 475 er ein kanonbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Oakb Svart 16.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2008 nei, jeg kunne ikke ha tenkt meg en større båt. tror jeg går for denne har lest masse tester jeg og. den kommer godt ut i de. Takk for hjelpen ! Sitér dette innlegget Kjører Nordkapp 650 Noblesse Link to post
o.b.lix Svart 23.August.2008 Link til dette innlegget Svart 23.August.2008 har hvert hos en forhandler som har denne. han har gitt meg et tilbud på 150 000 for båt med 4-takter 60HK.2008 modell-fabrikkNy. hvilken forhandler er dette? (kunne tenkt meg slik selv) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 23.August.2008 Link til dette innlegget Svart 23.August.2008 Skulle jeg brukt 150 K på en skjærgårdsjeep hadde jeg heller kjøpt en nyere brukt. Markedet flommer over av båter og helt sikkert muligheter for å gjøre et rimelig godt kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.