Jump to content

Beste båtkjøp på finn.no?

beauty of aqua

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle starte opp en tråd der det går sport i å finne det beste båtkjøpet på finn.no.

Det skulle vel ikke være vanskelig å finne noen skikkelige godbiter til en rimelig penge i disse"rentetider"

Personelig syns jeg denne er ett skikkelig godkjøp:

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=14456355

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Er i salgsmodus om dagen og merker godt på pågangen at mange TROR at man må selge pga renter osv.. Noen er tildels frekke og tror de kan få ting gratis :nonod: men status er jo faktisk at VELDIG mange skal ha større båt og slett ikke selge pga stram økonomi. At mange båter har vært overpriset kan jo være sant men jeg tror ikke det reker rundt med røverkjøp.. hvis en ikke får solgt så er det ikke så farlig for mange tror jeg. Har hatt 7 visninger og tlf hver dag i to uker og mange tildels de fleste er i kikkermodus og har ikke bestemt seg eller solgt sitt eget enda. Kopisen min solgte sin båt på under en uke og den lø over 100000 over de andre i pris.. forskjellen var selvsagt motoren..

Tomt for Diesel nå igjen!!

klikk på bildet. selv om motoren er i ustand og dette kanskje blir et oppussings prosjekt, synes jeg dette ser spennende ut for den som ønsker seg en sjark.

Ikke sikker på om dette er et godt kjøp til den prisen. Ut i fra bildene å dømme er det flere skrogskader som må utbedres.

Båten er vel undermotorisert slik jeg ser det, så den defekte motoren er vel ikke mye å satse på i denne båten?

Sikkert prutningmonn her. :fishing:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

einaste som er billig der er påstanden om at en ny 260 hk koster kun 100 000.-

ja dette skal vel godt gjøres,men du kan fint finne en godt holdt 97 mod. 250 hk. til ca 50.000kr.

så si at er du god så klare du kansje å havne på 300.000+ montering av motor.

ikke verst det :yesnod:

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

• 2 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...