Jump to content

bayliner lekkasje bak i skrog

mewa 2

Recommended Posts

:headbang: har en lekkasje helt bak i venstre side når du står og kikker bakover motoren står plassert i bånn på hver side er det støpt akkurat som 2 svære kanaler der hvor batteriene står det kommer ut en dreneringskanal på hver side det renner vann ut av denne kanalen hele tiden .siden jeg snakker om er den siden hvor badetrappen er jeg har også septiktanken der dette er sjøvann ca 15-20 liter på 3 døgn .Det er en 2855 sb 96 mod er det noen som har en formening hva dette kan være håper jeg kan få noen svar :cryin:

mvh

Mewa 2

Og dette er sjøvann?

Går gjennomførigen fra septiktanken gjennom skroget under vann?

Min båt lekker også, men det er regnvann som kommer inn gjennom fenderlist og renner bakover og kommer inn

i motorrommet gjennom hulene fra popnaglene som holder fenderlista.

Men er det sjøvann så er det vel berre å bestille kran. Det er ikke så my annet enn skroget som kan lekke akkurat der du forklarer.

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...