Wiking 28 dk Startet 17.August.2008 Link til dette innlegget Startet 17.August.2008 Hei alle Så er den gal igen, jeg behøver hjælp. Jeg har en kammerat som i år har købt en ældre Fjord 27 ac med en Volvo motor som vi tror er en TMD 40. Der er ingen oplysninger om båden da den er købt som et renoverings projekt. Der er meget som ikke virker men den ser rimelig godt ud og den sejler godt. Den kan ikke sejle mere end 10 kn. Båden er nu kommet på land og vi kan se at det er en meget lille propel der er på den. Der står ikke noget på propellen, det er nok slidt eller pusset væk. Er der nogen af jer som har kendskab til eller erfaring med hvilken propel der passer til Fjord 27 med denne motor. Vi er også lidt i tvivl om hvor meget motoren yder men det er vel omkring 130 hk. Håber at i atter engang kan hjælpe. Venlig hilsen. Wiking 28 Sitér dette innlegget Link to post
simarli Svart 18.August.2008 Link til dette innlegget Svart 18.August.2008 Hei! Dersom motoren er en tmd40 yter den 130 hk med drev og 124 med aksel.Propell tror jeg andre som kjenner båten må svare på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.