Helene 39 Startet 17.August.2008 Del på Facebook Startet 17.August.2008 Hei I min Azimut 39 fra 2001 har jeg 2 stk. Caterpillar 3126, 355 hk. De har nå passert 750 timer, hvorav de 250 siste med meg som eier. De har gått helt problemfritt til nå . Selv har jeg årlig skiftet olje, diesel- og oljefilter og zink-anoder. Er det noen som har råd om hvilken service/kontroll jeg bør ta nå etter sesongslutt, og ikke minst hvem som er gode til å gjøre dette? Tar selvsagt gjerne i mot andre tips og råd mht. motorene. Sitér dette innlegget Test av sigantur..... Link to post
slett meg Svart 17.August.2008 Del på Facebook Svart 17.August.2008 Alle motorer har en service manual som sier når og hva som skal gjøres. Dette varierer fra motor til motor! En catepillar kan være vanskelig å utføre service på så du bør kansje gå til forhanler! Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 Hei Helene 39! Hvordan er erfaringene med båten nå som det har gått oen år (om du fremdeles har den?). Erfaringer med motorene og hvordan har vakumtoalettsystemet fungert? Har kikket litt på AZ39 i min jakt på ny båt. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
-morten- Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 Fulgte vel sikkert med servicehistorikk!? Du bør jo ha en servicemanual eller kontakte en atorisert Cat verksted. Hva som bør gjøres er jo alt etter tilstand og hva som tidligere har vært gjort! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
sap_2000 Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 dette er en 4 år gammel tråd som jeg løftet for å høre om hans erfaringer med motor og båt. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.