solholt Startet 17.August.2008 Link til dette innlegget Startet 17.August.2008 Hei. Er det noen som har erfaring med Raymarine S1000 autopilot? Jeg undres om denne kan gjøre jobben i en Viknes 770? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Velkommen til båtplassen. Mange her på Båtplassen (BP) har erfaring med Raymarine sine autopiloter. Kan du si litt mer om hva du ønsker deg. Er det slik at du allerede har kjøpt autopilot, eller skal du kjøpe? Dersom du ikke har kjøpt vil jeg anbefale at du ser på eksempelvis Raymarine S1G Corepack eller S2G Corepack. Da vil du "garantert" bli en lykkelig seiler med autopilot. Jeg har de beste erfaringer med S2G Corepack. Jeg har seilt i ganske mye variabelt vær i sommer og XTE er på 0.00 nm, se ellers her: http://www.raymarine.eu/products/autopilot...e-packs/e12115/ Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Hei! Jeg har Raymarine ST1000 m/fjernkontroll i min Granada 24 og den har fungert perfekt siden jeg kjøpte den for 4 år siden. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 18.August.2008 Link til dette innlegget Svart 18.August.2008 S1000 fungerer bra på båter under 25' i hastigheter over 2,5-2,8knop. Ved lave dorgehastigheter og litt bølger duger den ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.