Gizmo Startet 18.August.2008 Link til dette innlegget Startet 18.August.2008 Til dere som har, eller har hatt Benéteau Antares 650 - eller forøvrig båt med stegkjøl. Jeg leter etter en passende båthenger til min Antares 650. De av dere som har vært borte i denne problemstillingen vet hva jeg snakker om. Drømmehengeren er jo selvfølgelig Svela. hvor kjølen ikke hviler på kjølruller - men FY for en pris Hvis noen av dere har tips ift rimeligere hengere som vil fungere godt i dette tilfellet, vil jeg sette stor pris på tips. Jeg er jo selvfølgelig opptatt av at både sjøsetting og opptak skal kunne være helt uproblematisk. Og også at båten har jevn og god støtte når den står i vogna hele vinteren, uten spenninger i skroget. Jeg må ikke ha en registrerbar henger, men kan godt klare meg med en opplagshenger. Vet noen om noe brukt som duger så Mvh Gizmo Sitér dette innlegget Link to post
Gizmo Svart 20.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2008 Prøver å løfte denne tråden, da de jeg henvender meg til kanskje ikke har fått lest den... Sitér dette innlegget Link to post
Gizmo Svart 22.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2008 Hper fremdeles på respons Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.